Monday, January 10, 2011

bila bosan menjelma

assalamualaikum.

bila dah terlalu bosan kat umah, terpikir nak buat keja yang tak pernah aku buat before this. dengan muka yang kononnya merayu, ajak parents pegi jalan-jalan kat bandar KT.oke,mula-mula ajak-ajak ayam je,tetiba dorang pon setuju.kebetulan papa nak transfer duet.alahai,aku pulak yang malas mau pegi.siap adik bongsu aku pon semangat mau pegi.terpaksa la jugak ikot.

kawan-kawan, rumah i dengan bandar KT tu ada la dalam 40 minit oke.tak ke lama tu.dah la waktu tu pukol 11.30 pm.mata aku pulak dah termengantok.dengan perasaan yang 60-40 tu,aku pegi la jugak.nak dudok sorang kat rumah memang takkan la sebab baru lepas tengok cerita hantu. gatai sangat nak tengok,kan dah takot.

sampai kat sana,teros ke bank then melencong ke kampung cina.kampung cina tu kat tepi laut.kat situ ada kawasan yang agak menarik la.disebabkan esok hari sekolah,jadi x ramai la yang ada kat situ.kalau tak,memang confirm la full.aku yang mula-mula malas nak pegi ni,tetiba jadi terover excited pulak bila sampai situ.semangat je suruh semua turun and bergambaq.alahai cik li lin,tadi bukan main lagi malas.gedik!


semua seronok sampai tak ingat nak balik.apepon,aku suka sangat malam tu sebab semua orang happy :)

sekian.

p/s : cik qist,saya dah jadi rajen ckit.ahaks :P





No comments:

Post a Comment