Sunday, January 30, 2011

hari ceria.

assalamualaikum.
dah hampir 3 minggu aku kt sini.akhirnya dapat jugak access blogger ni.yeayy:).oke.hidup kat sini still macam biasa cuma masing-masing dah jauhh.sedih.maksud ai,bilik kami dah jauh.aku,kak ton,anis dan mia kena naik atas.afy je kekal bilik yang sama.mula-mula tu memang x syiokk langsung tapi bila dah masuk 2nd week,syukurlah kami dah boleh biasakan diri.ecece,cakap macam kena pindah blok je,padahal naik tingkat atas je ponn.bila dah naik atas ni,rasa macam seniorr sangat la.hahahaokeoke.taknak dah pasal pindah bilik ni.kita masuk cerita LA FIESTA pulakk.

28hb januari yakni 2 hari yang lepas, kolej kami telah mengadakan hari sukan.wahh,macam zaman sekolah dulu.pagi-pagi lagi kami dah gerak pi pusat sukan.ok,aku tipu.diorang la yang gerak awal.aku pukul 8 baru nk kua bilik.huhu.tidur lambat sangat malam sebelumnya.

sampai kat sana,nasib baik aerobik tak start lagi.harus queue mengikut rumah sukan.kami ada rumah merah,oren,hijau,kuning dan biru.sambil-sambil buat aerobik tu,sempat lagi duk berchitchat kat belakang.pompuan kan.:)


habis je aerobik,semua duk menanti makanan berkhasiat sampai.after makan-makan and camwhoring, bermulalah acara-acara yang dipertandingkan.aku join balapan tapi bagi aku acara balapan paling tak syok.mana taknya, manusia-manusia yang ada kat situ semua peserta acara balapan je.takde penyokong pon.sepatutnya acara balapan tu biarlah yang last skali diadakan.semua game diadakan serentak.and players pulak kebanyakan orang yang sama.so,kecian la kan kat players tu.terpaksa rushing ke sana ke mari.

acara penutup pulak,oke la kot sebab diorang main futsal final.abis je game futsal tu,ramai-ramai menuju ke tapak ekspo.masing-masing semangat nak tengok dikir barat.aku la yang paling semangat.haishh,rindunya dikir barat lipis dulu..

penyudahnya,masing-masing duk menahan kesakitan kat seluruh badan sebab dah lama tak main sukan.
sekian :)


No comments:

Post a Comment