Wednesday, February 23, 2011

dating with gfs :)

salam semua.

lamanya x update belog.sorry ya,gadis pemalas dah muncul.actually, arini hangout with my besties.seronok amat.mereka the best la.lepas je mengundi,teruss keluar.1st destination,menuju ke tesco.makan makan makan :)lagi syiokk bila ada orang spend.trimas kole.puas hati melantak di Rasamas and selesai solat, menuju pulak ke Pacific.oke,mata masing dah shining.macam-macam barang yang berkenan tp satu je yang di beli.huhu.cik hanum berkenankan kasut tappiii tiada saiz.kecian dia.c anakku pulakk,maukan tshirt,cantik tapi lagi best kalo dibeli dengan kad pacific.ni la yang x syok kalo shopping di pacific.barang-barang semua diskaun but with pacific card. asi kan kalo ada pacific card.

then,pegi ke bowling centre.ahah,syokk saja semuanya bila dah maen boling.at the end,cik tunang saya juara and followed by me as the 2nd one.first time kot maen boling dpt score macam tu.before this,mana aku pernah dapat score gitu.huhu.penat pusing pacific,kami makan lagi.and this time at Mcd's.eating,chitchat n camwhore sampai la ke maghrib. lepas solat, masa untuk pulang!

on the way pulang,encik jauhh call.alahai,malu saya dengan BOD yang laen.huhu.tapi xpela,keciann encik jauh call jauh-jauh.btw,thanks dear.the tshirt was really nice.
i love the colour :)

gfs :thanks for the great time.love you girls.
kole khalil : trimas sebab spend tadi.nanti belanja lagik ye.


4 comments: